2014. június 3., kedd

Az új kis jövevények

Nagy meglepetés ért ma, ahogy kiértem nagybátyám telefonált. A beszélgetésből két foszlányt kaptam el..."egy óra múlva megyek értük ... most takarítom a helyüket" Azonnal jelentkeztem, hogy én is megyek. Ipolytarnócra két malacért. Persze pezsegtem, hogy én akarok vezetni, vállalva, az ehhez járó vicces szivatást. Kiválasztottuk a két pofás kis malackát a sok közül, egy egy zsákba kerültek, a zsákok pedig egy egy nagy műanyag ládába, hogy mégse legyen tiszta malac trágya az autó. A malacok elkezdtek visítani, nagybátyám pedig folyamatosan azt mondogatta, siessek, mielőtt kijönnek. Na ennek az lett a vége, hogy az egyik kanyarban a két műanyag láda felborult, a következő kanyarban az egyik vissza fordult, de a másik nem. Nagybátyám közölte, hogy malac szállításból egyes. Végül is bekerültek szerencsésen az új helyükre. Pontosabban a kis szarvas helyére, ő pedig egy kicsivel pontosabban egy óllal lejjebb költözött.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése