2011. augusztus 26., péntek

aki a virágot szereti...

Aki a virágot szereti rossz ember nem lehet, tartja a mondás, és akinek a lelke egészséges, az a virágot is szereti. A panel lakók közül sokan viszolyognak a keretes háztól, mondván ott sok a munka a kerttel. Igen ez valóban így van, de mi a jobb? Ülni a tévé előtt munka után, vagy időnként igazgatni kicsit a kerten, cserébe gyönyörködni benne és pihenni egy szép környezetben? Ha az előbbit választod, akkor már ne is olvass tovább. 
A virágos kert munka igénye időjárás függvénye is, ha több az eső, akkor jobban nő a gyom is, de ha nem hagyjuk elburjánzani, akkor gyorsan kevesebb idő ráfordítás is elég. 
Amikor elolvad a hó, már alig várjuk, hogy megjelenjenek az első virágok. Hóvirág, játszint és a tulipánok. Ha van kerted akár ilyen színpompás tulipánokban is gyönyörködhetsz nap mint nap, ahogyan én is tettem és fotóztam is őket:

Nem tudom ki hogy van vele, de én kifejezetten szeretem a bokrokat igazgatni, teszem ezt a metsző ollótól kezdve a nagy szabász ollómig mindennel, amivel "fodrászkodhatom" pl. a tujákon, hogy minél szebb kerekebb, formásabb alakokat kapjak. Hát nem helyesek, a kocsibeálló mellet, ahogyan gyümölcsfát körbe veszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése